Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 14, 2012
Image Size
343 KB
Resolution
890×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,526 (2 today)
Favourites
175 (who?)
Comments
93
Downloads
7
×
Safe and Sound by Medli45 Safe and Sound by Medli45
Tears stream...
Down your face...*hums to Coldplay music* LOL, I listened to Fix You so many times recently, I've compleeeetely memorized it, and it fits...sooo well with Kingdom Hearts O.o'' It's wierd it'd be perfect for a video X'D
TO THE POINT!! I've been having some...painful events going on recently, and frankly, I feel as if...I'm going to loose another friend...I don't know what else I can do, I feel so helpless T.T I was in one of those moods where I'd probably just explode if I didn't draw something rediculously sweet to calm me down X''D I swerar, from now on I will work on NOTHING but Witch's Wings...I'm getting it DONE!! O.o''' Feel free to kick me if I screw up that oath...although there is this one assignment that might pop up on here...BUT AFTER THAT IT'S ONLY WITCH'S WINGS!! I'M SOOO SORRY FOR BEING SUCH A HORRIBLE PROCRASTINATOR!! I need motivation...
So here we have Riku and Sora finally (bros for LIFE <3), FINALLY meeting up again...I swear, HOW many times do we have to loose Riku here!? (It's not yaoi...you can see it as yaoi on your part, but I did not draw it as yaoi, just as an emotional scene between best friends that have been through a TON of crap =.=''') OoO Yeah, I just finished Kingdom Hearts: Dream Drop Distance and omGEE jsfhurnvurisgnlrjltnuhn my feeeeeels!!! COULD NOT COMPUTE!! TOO MUCH AWESOME AND ADORABLNESS AND EPIC AND PLOT TWISTS ALL WRAPPED IN ONE!!! *spazzes like a maniac* Omg, I love the ending...all I can say is GLOMP times TWO and...why the heck a TEA PARTY!? XDDD If you played it, you know what I'm talking about...*cracking up laughing*
So all my feels in real life and from this game have been poured into this picture...so I don't explode into pink dust =w=''' I'm actually very happy with the outcome too and...Riku's not crying...he's not...*sheepish grin* I leave it to the imagination what his face looks like! =w= Gosh, I love drawing their Mark of Mastery Outfits :iconrainbowcanadaplz: btw, this is all drawn straaaaight into Photoshop with...only the cover of the game for reference OTL some things may be off...
FANHIRLING ASIDE, Riku and Sora belong to the collaboration of Square Enix and Disney, creators of the mind blowin game series that is Kingdom Hearts<3 Now to read an entire book before this Wednesday and write a whole two essays... :iconsweatdropplz:
Add a Comment:
 
:iconyoshidaisyfriends:
YoshiDaisyFriends Featured By Owner Aug 15, 2013
THESE FEELS.
WHAT ARE YOU DOING TO MY HEART. :iconmahfeelsplz:
Reply
:iconmedli45:
Medli45 Featured By Owner Aug 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
;w; sorry, I had to share my feelz via arting X'D
Reply
:iconciruzza:
ciruzza Featured By Owner Jun 19, 2013  Student Digital Artist
U know.Sometimes it's very very difficult distinguish friendship from lovership.Because in both of them is a question of LOVE.
Except the ''sex''.
Especially in Japanese anime and manga best friends falls in love,like In sakura card captor with Tomoyo and Sakura (yuri) ,or in Madoka magica with Madoka and Homura.
It's just lovely.I think this is because I love Soriku as A COUPLE.
Because I totally see love between them..since they was kids was always together.Their bond morbid and cute it's just too lovely.
For Riku Sora is ...just everything.And For Sora too.He cant' live without Riku.They just show this in everygame.
I don't find nothing wrong in believe in them as a couple.
It's not Like I love just because it's yaoi!I love Soriku because is SORIKU.!But I love hetero pairings too! Like Soul x Maka and ect.
Maybe because their are two boys,there is a problem ? - o - '' Anyway nice pic!
Reply
:iconmedli45:
Medli45 Featured By Owner Jun 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
You do express a very good point, but I believe it's just anyone's opinion...you have yours and I have mine. I love them as friends because that's what I see, mostly influenced by the fact that I don't have much interest in any romance really :T There are other reasons too, but most have laughed at me when I said them, so I prefer to keep those to myself. It's just a matter of opinion and point of view, honestly =w=

Thanks :)
Reply
:iconelitigre:
EliTigre Featured By Owner Jan 15, 2013
YAY FOR BROMANCE ! See the "b", neh ? :meow:
Naaah, 's'not like Riku was crying at all, neither it looks like he was hugging Sora so hard like he feared he might lose him... ;D
Gosh I love your art so much ! :la:
Reply
:iconmedli45:
Medli45 Featured By Owner Jan 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yeah, bromance is much preferred in my book too >w<
Lol, Riku can deny it all he wants, he's a sappy guy. I said it lol!

Waaaah, thank you so much! :iconsupertighthugplz:
Reply
:icondeoxysprime400:
DeoxysPrime400 Featured By Owner Dec 31, 2012
I love it:)
Reply
:iconmedli45:
Medli45 Featured By Owner Jan 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you, I'm glad you do~ >w<
Reply
:icondeoxysprime400:
DeoxysPrime400 Featured By Owner Jan 10, 2013
:)
Reply
:iconalexandria-paige:
Alexandria-Paige Featured By Owner Dec 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
that....IS SO FRIGGIN CUTE!!!!!!!!
Reply
Add a Comment: